Welcome
Gdzie kupić meble biurowe w korzystnych cenach?

Gdzie kupić meble biurowe w korzystnych cenach?

Funkcjonalne, trwałe, pojemne i ergonomiczne – te pojęcia określają meble biurowe doskonałe. A jeśli jeszcze do tego cena jest korzystna, to z pewnością właścicielowi firmy i pracownikom już niczego więcej do szczęścia nie trzeba. Zakup mebli biurowych jest koniecznością bez względu na to, czy znajdą zastosowanie w dużej korporacji, niewielkim biurze, czy też gabinecie dyrektora. Poznajmy sposoby zakupu mebli biurowych w korzystnych cenach.

Sklepy stacjonarne – obejrzyj i zdecyduj

Gdzie kupić meble biurowe w korzystnych cenach?

Jednym z najpopularniejszych sposobów zakupu mebli biurowych nadal są sklepy stacjonarne. Perspektywa obejrzenia mebli bezpośrednio przekłada się na ocenę ich jakości. Możemy sprawdzić, czy są solidnie wykonane, czy się nie chwieją, czy drzwiczki i szuflady gładko się otwierają i domykają, oraz czy kolorystyka i forma pasują do aranżacji wnętrz biurowych. Ważnym aspektem jest modułowa budowa zestawów, która umożliwia dokupienie kilku mebli w późniejszym terminie w miarę rozbudowy firmy. Meble modułowe są świetnym rozwiązaniem, jeśli zależy nam na reprezentacyjnym wyglądzie biura. W zależności od marki, w sklepach stacjonarnych możemy kupić meble tańsze jak i z górnej półki. Często jednak sprzedawcy organizują wyprzedaże i oferują promocje oraz obniżki cen, z których niewątpliwie warto skorzystać.

Internetowe sklepy z meblami

Odtąd internet zawładnął naszym życiem, możemy tam kupić dosłownie wszystko, również meble biurowe. Sklepy internetowe oferują meble często tańsze, niż sklepy stacjonarne. Powodem przeważnie jest brak konieczności zatrudniania sprzedawców, a jedynie zadbanie o przestrzeń magazynową i pracownika pakującego paczki do wysyłki. Mogłoby się wydawać, ze zakup mebli w sklepie internetowym to spore ryzyko. Nie widzimy bezpośrednio tego, co kupujemy i bazujemy jedynie na fotografii poglądowej. Jednak w praktyce nie ponosimy żadnego ryzyka, ponieważ meble niespełniające naszych wymagań bez żadnych konsekwencji możemy zwrócić do 14 dni. Sklepy internetowe przysyłają meble w paczkach do samodzielnego montażu, więc powinniśmy zadbać o osobę, która podejmie się tego zadania.

Zakup mebli na popularnych portalach ogłoszeniowo-sprzedażowych

Na popularnych portalach sprzedażowych i ogłoszeniowych wystawiają swoje produkty zarówno duże firmy produkcyjne, jak i niewielkie przedsiębiorstwa wykonujące usługi stolarskie. Można znaleźć tu niemalże wszystko, co nas interesuje, na podobnej zasadzie, co w sklepach internetowych. Różnica polega na tym, że duża ilość ogłoszeń zwiększa prawdopodobieństwo znalezienia sprzedawcy w najbliższej okolicy, co ogranicza, bądź całkowicie wyklucza koszty przesyłki. Znajdziemy tu zatem pełne umeblowanie do biura, bądź tylko te elementy, które nas interesują. Okazyjnie po naprawdę niskich cenach można nabyć meble nowe i używane, które często zostają wystawione do sprzedaży po likwidacji firmy. Największe portale sprzedażowe zapewniają nam spore bezpieczeństwo, a to wszystko za sprawą ocen wystawianych przez dotychczasowych kupujących. Jeśli więc po sprawdzeniu zauważamy, że sprzedawca ma kilka tysięcy pozytywnych opinii świadczących o wysokim standardzie obsługi i solidnym towarze, bez lęku możemy zamówić u niego meble.

Zobacz również:

Meble na wymiar w stolarni

Zdarzają się sytuacje, kiedy żadne meble biurowe nie pasują do przestrzeni, którą dysponujemy i powstaje trudność w wyposażeniu biura. Albo przestrzeń jest nieustawna, albo za mało miejsca na skompletowanie wyposażenia, albo zwyczajnie nic nam się nie podoba z gotowych mebli oferowanych w sklepach, bo wszystkie wydają nam się do siebie podobne, a nam zależy na oryginalności. Często okazuje się, że jeśli już znajdziemy meble, które nas satysfakcjonują, cena jest zaporowa. Dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest zlecenie stolarni wykonanie mebli biurowych na wymiar. Funkcjonuje opinia, że meble u stolarza są drogie i prawdą jest, że zwykle są droższe od tych zakupionych w sieciówce meblowej. Jednak rozwiązanie to ma swoje zalety. Stolarnia wykona meble doskonale dopasowane do wnętrza, co jest gwarancją wykorzystania dosłownie każdego centymetra przestrzeni biurowej. Ponadto stolarnia gwarantuje dowóz, montaż i ustawienie mebli, wiec odpada nam koszt zatrudnienia osoby, która się tego podejmie, oraz koszt transportu lub przesyłki.

Meble używane w dobrym stanie

Powszechnie stosowanym i jednym z najtańszych rozwiązań jest zakup mebli używanych. Wcale nie jest pewne, że to meble w złym stanie. Wręcz przeciwnie, z reguły to pozostałość po likwidacji firmy. Takie meble możemy znaleźć, przeglądając ogłoszenia w lokalnych portalach i wydawnictwach z działem ogłoszeniowym. Swoje kroki możemy również skierować do komisów ogólnych i meblowych. To tutaj najczęściej właściciele upadających firm oddają do sprzedaży wyposażenie butiku czy swojej firmy, która podlega likwidacji, chcąc odzyskać choćby ułamek ich ceny. Komis przyjmując meble, dokładnie ocenia ich stan, więc nie ponosimy ryzyka zakupu wyposażenia, które rozpadnie się podczas transportu. Ponadto meble są już złożone, więc nie ponosimy również kosztu ich złożenia, lub czasu na to poświęconego.